جمعه،31 فروردين 1403 English

دانشكده پزشكي

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • رئيس دانشكده در پيامي دوازدهم ارديبهشت ماه سالروز پاسداشت مقام والاي معلم و استاد را به فعالان اين عرصه در دانشگاه تبريك گفت.
      كد خبر: 26452
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      تعداد بازديد: 96

      پيام تبريك رياست دانشكده به اساتيد عزيز

       بسْم اللّه الرّحْمن الرّحيم

      ن والْقلم وما يسْطرون"      ن، سوگند به قلم و آنچه مي نويسند" 

         استاد شهيد مرتضي مطهري:
      معلم بايد نيروي فكري متعلم را پرورش دهد و او را به سوي استقلال رهنمون شود. بايد قوه ابتكار او را زنده كند؛ يعني در واقع، كار معلم آتش گيره دادن است. فرق است ميان تنوري كه شما بخواهيد آتش از بيرون بياوريد و در آن بريزيد تا آن را داغ كنيد و تنوري كه در آن هيزم و چوب جمع است و شما فقط آتش گيره از خارج مي آوريد و آن قدر زير اين چوب ها و هيزم ها قرار مي دهيد كه اينها كم كم مشتعل شود.

       دوازدهم ارديبهشت ماه سالروز شهادت مظلومانه استاد فرهيخته و معلم فرزانه، شهيد مرتضي مطهري كه از سوي بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) روز معلم نامگذاري شده است، نشان مي دهد معلمان گرامي و اساتيد دانشگاه در راه حفظ انقلاب اسلامي و ارزش ­هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي، همچون استاد مطهري از جايگاه ويژه اي برخوردار هستند.

      اينجانب فرارسيدن روز معلم را خدمت همه معلمان و اساتيد فرهيخته و فرهنگ آفرين كشور خصوصاً اساتيد محترم دانشكده پزشكي كه دلسوزانه و متعهدانه با حضور بر بالين بيماران در ايام سخت مبارزه با بيماري كوويد19 و نجات جان بيماران مبتلا علاوه بر آموزش دروس دانشگاهي به صورت مجازي، درس ايثار و از جان گذشتگي را براي دانشجويان خود تعليم كردند، تبريك عرض نموده و از زحمات و تلاش هاي بي وقفه اساتيد محترم در اين ايام، تقدير و تشكر مي نمايم.

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب




دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543311 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 0.5863950252533 seconds.
memoryUsage : 8066Kb